سلام بی احساس..❃

 

 
سلام بی احساس
                        مرا یادت هست؟
من هر روز در میان لحظه هایم تکرارت می کنم
                                                            می دانی چندیست دارم عکسهایت را می بوسم؟
آرامم می کند
                        نمی دانم چرا اینگونه ساده، دلم خود فریبی می کند
بی احساس مرا یادت یاهست؟
                                       مرا در لابه لای خاطراتت پنهان کرده ای شاید.....
من اما......
                   دارم به غروب خویش نزدیکتر می شم
غروبی که هیچ سحرگاهی بیدارش نمی کند
                                                           بی احساس کاش احساست برگردد
هرچند دیر می شود در آخر             اما
                        من در آن سوی بی کسی  هم می کنمت باور
خط به خط نامه هایم را بخوان شاید
                                بعد از مرگم آخرین بوسه ام یادت بیاید
 
╬═♥╬♥═
 
 
 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ جمعه 8 / 9برچسب:دل نوشته,جدید ترین مطالب عاشقانه,ساعت 16:1 نويسنده Sajja-D |